Pierwszy projekt dla wyświetlacza DWIN DMG10600T070_A5WTC, korzystając z tej instrukcji będziesz wstanie zacząć pracę w środowisku DWIN DGUS. 

Zajmiemy się wyświetleniem dowolnej grafiki służącej jako tło.

Dwin pierwszy projekt

 

" />
elty.pl
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
blog Elty
Cotygodniowa dawka eksperckiej wiedzy. Sprawdź czym dziś Cię zaskoczymy!

Pierwszy projekt dla wyświetlacza DWIN DMG10600T070_A5WTC, korzystając z tej instrukcji będziesz wstanie zacząć pracę w środowisku DWIN DGUS. 

Zajmiemy się wyświetleniem dowolnej grafiki służącej jako tło, zajmującej cały ekran, na którą będziemy nakładać przyciski, kontrolki oraz mniejsze grafiki.

 

0. Oprogramowanie DWIN DGUS

  • po uruchomieniu tworzymy nowy projekt 
  • z rozwijanej listy wybieramy rozdzielczość naszego wyświetlacza
  • wybieramy miejsce zapisu projektu

 Dwin DGUS nowy projekt

1. Przygotowanie plików graficznych:

  • jako tło możemy użyć dowolnego zdjęcia\grafiki w formatach jpg, bmp, png.
  • oryginalne nazwy plików powinny być zmienione na np. 00, 01, 02 itp. 
  • wszystkie pliki dobrze jest umieścić w jednym katalogu 
  • rozdzielczość plików graficznych może być większa lub mniejsza niż rozmiar ekranu, program konwertujący zmieni ją automatycznie.

Dwin DGUS nazwy plików

2. Przygotowanie i konwersja plików graficznych 

  • do konwersji służy zewnętrzny program, który uruchamiamy klikając " Pictures conversions", program zmienia rozdzielczość plików oraz konwertuje je do postaci bmp

DWIN DGUS pictures conversion

 

 

 Dwin DGUS ładowanie zdjęć do wyświetlacza

  • w oknie Size ustawiamy rozdzielczość wyświetlacza
  • klikamy ADD i ładujemy wcześniej przygotowane pliki graficzne
  • następnie Images Conversion 
  • jako miejsce zapisania plików wyjściowych zalecany jest katalog image w katalogu naszego projektu

3. Tworzenie pliku ICL zawierającego pliki tła

  • nie zależnie ile mamy plików tła 1 czy więcej, wszystkie należy skonwertować do jednego pliku ICL, który zostanie załadowany do pamięci wyświetlacza
  • uruchamiamy ICL Generator

ICL Generator Dwin DGUS

 

  • klikamy Select Directory i wybieramy katalog image z naszego projektu 

  • klikamy Generate ICL i zapisujemy plik pod nazwą 32.icl w katalogu DWIN_SET

32.icl DGUS

Nazwa pliku wskazuje na miejsce w pamięci wyświetlacza pod które zostanie zapisany plik. Domyślnie 32 zarezerwowane jest dla plików tła.

 

4. Umieszczanie tła na ekranie wyświetlacza

 

  • wygląd wyświetlacza i jego funkcje edytujemy w zakładce Touch and display config
  • klikamy plus i wybieramy plik tła z katalogu image

 

 

  • klikamy Generate,  spowoduje to wygenerowanie gotowych plików, które możemy przenieść do pamięci wyświetlacza

5. Kopiowanie danych do pamięci wyświetlacza DWIN za pomocą karty SD

 

  • na kartę pamięci kopiujemy cały katalog DWIN_SET
  • karta powinna być sformatowana jako FAT32, rozmiar alokacji 4096 Bajtów

Format karty wyświetlacz DWIN

  • kartę wkładamy do gniazda kart pamięci w wyświetlaczu
  • włączamy zasilanie i czekamy aż kopiowanie zostanie zakończone komunikatem END

kopiowanie danych DWIN

  • wyłączamy zasilanie wyświetlacza, wyjmujemy kartę 

 

Komentarze do wpisu (0)

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium